haberler içinde ara


zamanla haberler

1 Nisan 2007 Pazar

Blonde Redhead Konseri!

Evet, bu da oluyor. Blonde Redhead, 10 Nisanda yayınlanacak olan yeni stüdyo albümleri '23' turnesi kapsamında 3 Temmuz'da Istanbula geliyor..

Düzenli aralıklarla kontrol ettiğim resmi sitelerinde "July 3rd Istanbul, Turkey Tbc" şeklinde geçen tarihin yeteri kadar güvenilir olduğunu düşünüyorum ama yine de konser hakkında biraz daha bişeyler kesinleşmeden sevinç çığlıklarımı kendime saklıyorum..

Hadi artık zaten şu yeni albümleri de çıksın da bir güzel dinleyelim, yorumlayalım hep birlikte..

resmi site



3 yorum:

şahin. dedi ki...

mükemmel. ilk senden duyuyorum teşekkürler diyeyim.

can deha? dedi ki...

bir de böyle birşey var:
8 temmuz'a özellikle dikkat!

ikiyol dedi ki...

aaa hic bilmiyordum ben bu haberi, uf uf super seyler olucak galiba bu yaz, cok saol..